tirsdag den 27. marts 2012

I min Mosters Hus....

Så er Annette Danielsens nye bog kommet på hylderne. Det er en rigtig dejlig bog både til børn og voksne, for det er nemlig mere end en strikkebog. Som titlen antyder er det en rim-og.remse-bog fyldt med dejlige tegninger, og så er der naturligvis strikkeopskrifter på børnemodellerne til den voksne.

Annette skriver på sin blog om en hændelse undervejs:


Så er min nye børnebog på gaden. Jeg har glædet mig rigtig meget til at vise jer den. Jeg er selv meget glad for resultatet - og det er store ord fra en vest-jyde...
Det har været en hård fødsel. Bogen kom et par dage senere til mig end aftalt, da palle-løfteren på bogbinderiet væltede med 4 sider - 2 sider fra børnebogen og 2 sider fra STRIK NATURLIGVIS, der er blevet genoptrykt. Resultatet var en stor pære-vælling af sider på gulvet. Der var ikke andet at gøre, end manuelt at sortere siderne. Det kostede lige et par grå hår hos mig - bare de nu fik sorteret korrekt. Hvis nogle af jer møder en voksen-trøje i I MIN MOSTERS HUS, ja, så er det altså gået galt.
Fødslen var hård, men graviditeteten var en fornøjelse. Det har været et super-sjovt projekt at arbejde sammen med Fru Prang - illustrator og grafiker på bogen. Jeg har nydt at se illustrationerne samle strik-modellerne med rim og remser.
Jeg håber I og jeres børn får glæde af bogen.



Strikkemodellerne er søde og brugbare, men børnene er da slet ikke til at stå for.


Se min kjole.....

Mon ikke der vil blive kikket rigtigt meget i denne bog....? Annette D har igen gjort det!
Bogen kan købes i butikken fra i dag.
Husk at det er nu. der kan købes billetter til modeshow. Se mere på fanen ARRANGEMENTER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar